• +31 6 30219806
  • pascalle@phro.nl

OVER PHRO

In 2022 heb ik PHRO Interim & Advies opgericht. Van jongs af aan heb ik al de wens om te gaan ondernemen en intresse voor alles rondom personeel. Door mijn ervaring bij bedrijven zoals Blokker, ABN AMRO Bank, VIE People en Robidus heb ik een groot netwerk om me heen verzameld en veel kennis en ervaring mogen opdoen. Als HR professional met specialisme op verzuim help ik werkgevers graag om te bouwen aan een sterk HR beleid door pragmatisch operationeel en tactisch advies.

In de praktijk heb ik gemerkt dat het vaak onderschat word hoe belangrijk het is om je HR (basis) processen op orde te hebben. Op het moment dat er ‘kleine’ dingen niet helemaal juist gaan, lijkt dit onschuldig. De opstapeling van een aantal kleine miscommunicaties of acties die niet tijdig zijn verwerkt, zorgt al snel voor ontevredenheid en als zich dat verspreid is het een boomerang voor verloop en het moeilijk aantrekken van nieuwe medewerkers. Zonde als zeg ik het zelf.

Mocht een medewerker in het verzuim terrechtkomen, zijn er enorm veel regels vanuit wetgeving voor zowel werknemer en werkgever en zijn ook veel verschillende partijen betrokken. Het vinden van de juiste balans tussen de menselijke kant, het weer terugkeren na een periode van afwezigheid en anderzijds de complexe regelgeving, is de ruimte waar ik voor jouw medewerkers en organisatie graag het verschil maak. Aandacht voor de werknemer en actief bezig zijn met de duurzame terugkeer van jouw werknemer. Met uiteraard in het achterhoofd de beheersing van de werkgeverslasten.

Loop je ergens tegen aan op dit gebied of wil je even sparren? Het lijkt mij leuk om kennis te maken!